Як зробити вікторину 2 клас

В якому додатку можна зробити вікторину?

10 безкоштовних творців онлайн-вікторин

  • Rapid Refresh від EdApp. Якщо ви шукаєте хмарне додаток для створення онлайн-тестів, що відповідає стандарту Scorm та дуже просте у використанні, зверніть увагу на додаток Rapid Refresh від EdApp. …
  • Survey Monkey. …
  • Kahoot! …
  • Quizlet. …
  • Google Форми …
  • ProProfs. …
  • Типформ. …
  • Riddle.

Як правильно проводити вікторину?

Це особливий вид гри, суть якої полягає у вгадуванні правильних відповідей на питання однієї чи безлічі тематик та різного рівня складності. Традиційно вікторини ділять за тематичними аспектами та проводять у вузьких колах для розваги чи змагань в ерудиції.

Де можна створити онлайн вікторину?

17 безкоштовних онлайн-творців вікторин

  • EdApp. EdApp – це безкоштовна система управління навчанням та онлайнвікторини, які роблять навчання цікавим та цікавим для користувачів. …
  • Quizlet. …
  • SurveyMonkey. …
  • Творець вікторини
  • TriviaMaker. …
  • Взаємодіяти …
  • FreeOnlineSurveys. …
  • Маркер класу

Лабіринт
Книга: "Вікторина. 2 клас" – Тетяна Бойченко. Купити книгу, читати рецензії | ISBN 978-5-222-30959-9 | Лабіринт

Вікторина для 1-2 класу

Натисніть, щоб дізнатися подробиці

Ціль: узагальнити знання з казок, розвивати мову, вміння працювати в команді

1. Вступне слово. – Дорогі хлопці! Сьогодні ми маємо незвичайне заняття. Ми проведемо гру – вікторину. – Я знаю, що ви всі дуже любите казки, і зараз я вам пропоную вирушити в чудовий світ чаклунства, у світ казок.А для початку нам необхідно буде розділитись на 2 команди, і назву кожної команди ми дізнаємося після того, як зберемо пазл. І Дізнаємось, чи добре ви знаєте казки, чи вмієте правильно відповідати. За кожну правильну відповідь кожна команда отримуватиме жетон. А наприкінці заняття дізнаємося, яка команда є найкращими знавцями казок. – Казки на Русі розповідалися з найдавніших часів. Зміст кожної казки складає боротьба правди з брехнею, добра зі злом. І як завжди у казках добро перемагає зло. Казку часто наповнюють різні чудеса. То злий чаклун перетворює прекрасну царівну на жабу, то гуси-лебеді крадуть братика в сестри, то неслухняний Іванко, випивши з зачарованого копитця води, став козенятком. Чимало на білому світі прекрасних казок. Але сьогодні ми з вами і згадаємо наші улюблені казки, побуваємо в гостях у їхніх героїв. Отже, наша мандрівка у світ казок починається!

Перегляд вмісту документа
«Вікторина для 1-2 класу»

Гра-вікторина "Я всі казки знаю!" у 1-2 класі (тиждень дитячої книги)

Ціль: узагальнити знання з казок, розвивати мову, вміння працювати в команді

1. Вступне слово.
– Дорогі хлопці! Сьогодні ми маємо незвичайне заняття. Ми проведемо гру – вікторину.
– Я знаю, що ви всі дуже любите казки, і зараз я вам пропоную вирушити в чудовий світ чаклунства, у світ казок. А для початку нам необхідно буде розділитись на 2 команди, і назву кожної команди ми дізнаємося після того, як зберемо пазл. І Дізнаємось, чи добре ви знаєте казки, чи вмієте правильно відповідати. За кожну правильну відповідь кожна команда отримуватиме жетон. А наприкінці заняття дізнаємося, яка команда є найкращими знавцями казок.
– Казки на Русі розповідалися з найдавніших часів.Зміст кожної казки складає боротьба правди з брехнею, добра зі злом. І як завжди у казках добро перемагає зло. Казку часто наповнюють різні чудеса. То злий чаклун перетворює прекрасну царівну на жабу, то гуси-лебеді крадуть братика в сестри, то неслухняний Іванко, випивши з зачарованого копитця води, став козенятком. Чимало на білому світі прекрасних казок. Але сьогодні ми з вами і згадаємо наші улюблені казки, побуваємо в гостях у їхніх героїв. Отже, наша мандрівка у світ казок починається!

-Яку прізвисько носив собака в сім'ї, в яку входили: бабця, дідусь, онука? (Жучка)

-Хто любив похвалитися і поплатився життям? (Колобок)

-Як звали дівчинку, яка пішла, погуляти, заблукала, зайшла в чужий будинок, де мешкали ведмеді? (Машенька)

-У кого хатинка була крижана, і в якій казці? (Лиса)

-У якій казці вміли говорити: грубка, яблунька та річка? (Гусі-лебеді)

-Яка тварина виявила теремок у лісі? (Мишка-норушка)

3. Конкурс: «Дізнайся казку!»

«Зайчик знову йде та плаче. Йому назустріч ведмідь: «Про що, зайчику, плачеш? А зайчик каже: «Відчепись ведмідь! Як мені не плакати? » (Заєць, лисиця та півень)

«Прийшла дівчинка, дивись – братика нема! Ахнула, кинулася туди, сюди – нема! Кликала, заливалася сльозами, причитувала, що погано буде від батька та матері…» (Гусі-лебеді)

«Одна дівчинка пішла з дому до лісу. У лісі вона заблукала і почала шукати дорогу додому, та не знайшла, а прийшла в лісі до будиночка. (3 ведмедя)

«Стара так і зробила: наміла, наскребла жмені дві муки, замісила тісто на сметані, скачала…, засмажила його в маслі і поклала на вікно простигнути.» (Колобок)

«Стали вони п'ятьох жити.Ось вони усі живуть, пісні співають. Раптом іде повз ведмідь клишоногий. Побачив ведмідь …, почув пісні, зупинився і заревів на всю силу … »(Теремок)

“. Виросла солодка, міцна, велика-превелика. Пішов дід рвати: тягне – потягне, витягти не може. (Ріпка)

4. Конкурс: «Вгадай казку з ілюстрації»

5. Конкурс: «Дізнайся за описом» Хто це?

Була у лиходія до п'ят борода.

У театрі всіх ляльок він мучив завжди!

«Подайте мені батіг!», – гримів його бас.

І на мачуху стирала, і горох перебирала

Ночами при свічці. А спала біля грубки.

Добра як сонечко, хто ж це?

Маленька дівчинка весело біжить

Потрібно цій дівчинці до бабусі швидше

Віднести корзинку, надіслану з нею.

У лісі жив у хатинці кумедний товстун.

З ним був нерозлучний сусід-П'ятачок.

Читав він вигуки приятелю вголос.

2.Дівчинка, у якої блакитне волосся.

4.З ким дружив крокодил Гена?

6.Хто від усіх хвороб лікувався солодощами?

7. Яке яєчко знесла Курочка Ряба?

1.Як звали друга Віні-Пуха?

3.Кіт, який хотів дружити з мишами.

5. Яке взуття носив Кіт у чоботях?

6.Хто чекав на Червону Шапочку?

7. Що купила на базарі Муха-Цокотуха?

1. Купив насіння, приїжджайте тягнути.

2.Хвіст знайшли. Плакати перестав.

3.Пам'ятай, все зникне після 12-ї ночі.

4.Пішов від зайця, вовка та ведмедя.

5. Купила самовар. Запрошую до чаю.

6.Зобов'язуюсь надалі мити посуд.

8. Конкурс “Вгадай-ка”.

1) Яку пісеньку співав Колобок?

2) Що говорила Машенька ведмедеві, сидячи в коробі?

3) Що примовляла курочка Ряба діду та бабі?

4) Що питали звірі у казці “Теремок” перш ніж увійти туди?

9.Гра «Доскажи слівце».

Дуже важкі загадки.

Багатьом довго невідомий,

Став він кожному дружком.

Всім за казкою цікавою

Хлопчик-цибулька знаком.

Дуже просто, хоч і довго,

Усіх він любить незмінно,

Хоч би хто до нього приходив.

Всіх на світі він добріший,

Лікує він хворих звірів,

Ворог людей та ворог звірів.

Злий розбійник…(Бармалей).

Любить мед, друзів зустрічає

А ще пихтелки, кричалки, сопілки … Ух!

Забавне ведмежа… (Вінні Пух).

Вона легко, як по канату,

Пройде тоненькою мотузкою.

Вона жила у квітці колись.

Ну, а звати її … (Дюймовочка).

10. Конкурс «Виправи помилку».

– «Іван царевич та зелений вовк»;

– «Сестриця Оленка і братик Микитко»;

11. Підбиття підсумків.
– Наша гра добігла кінця. Давайте підрахуємо жетони і дізнаємось яка команда виграла. Переможцям вручаються грамоти на лінійці.
На закінчення підготовлені учні читають вірш.

У тебе друзів чимало,
І живуть вони довкола,
Але з усіх хороших друзів
Книга – найкращий друг!

Книга – друг твій і товариш,
Ми беремо її скрізь,
Адже вона тобі допоможе
І у навчанні, і у праці.

Хто з книгою по світу крокує,
Хто з нею вміє дружити,
Тому ця книга завжди допомагає
Вчитися, працювати та жити!

-Молодці! До нових зустрічей із казкою!

Related Post

Коли їжаки впадають у зимову сплячкуКоли їжаки впадають у зимову сплячку

Готуватися до сплячки їжачки починають ще в активний період життєдіяльності: вони накопичують жир, адже взимку їх організм знаходиться в стані тривалого голодування і їм необхідний запас енергії для сну. Зазвичай