Зміст:
В якому додатку можна зробити вікторину?
10 безкоштовних творців онлайн-вікторин
- Rapid Refresh від EdApp. Якщо ви шукаєте хмарне додаток для створення онлайн-тестів, що відповідає стандарту Scorm та дуже просте у використанні, зверніть увагу на додаток Rapid Refresh від EdApp. …
- Survey Monkey. …
- Kahoot! …
- Quizlet. …
- Google Форми …
- ProProfs. …
- Типформ. …
- Riddle.
Як правильно проводити вікторину?
Це особливий вид гри, суть якої полягає у вгадуванні правильних відповідей на питання однієї чи безлічі тематик та різного рівня складності. Традиційно вікторини ділять за тематичними аспектами та проводять у вузьких колах для розваги чи змагань в ерудиції.
Де можна створити онлайн вікторину?
17 безкоштовних онлайн-творців вікторин
- EdApp. EdApp – це безкоштовна система управління навчанням та онлайн–вікторини, які роблять навчання цікавим та цікавим для користувачів. …
- Quizlet. …
- SurveyMonkey. …
- Творець вікторини …
- TriviaMaker. …
- Взаємодіяти …
- FreeOnlineSurveys. …
- Маркер класу
Лабіринт
Книга: "Вікторина. 2 клас" – Тетяна Бойченко. Купити книгу, читати рецензії | ISBN 978-5-222-30959-9 | Лабіринт
Вікторина для 1-2 класу
Ціль: узагальнити знання з казок, розвивати мову, вміння працювати в команді
1. Вступне слово. – Дорогі хлопці! Сьогодні ми маємо незвичайне заняття. Ми проведемо гру – вікторину. – Я знаю, що ви всі дуже любите казки, і зараз я вам пропоную вирушити в чудовий світ чаклунства, у світ казок.А для початку нам необхідно буде розділитись на 2 команди, і назву кожної команди ми дізнаємося після того, як зберемо пазл. І Дізнаємось, чи добре ви знаєте казки, чи вмієте правильно відповідати. За кожну правильну відповідь кожна команда отримуватиме жетон. А наприкінці заняття дізнаємося, яка команда є найкращими знавцями казок. – Казки на Русі розповідалися з найдавніших часів. Зміст кожної казки складає боротьба правди з брехнею, добра зі злом. І як завжди у казках добро перемагає зло. Казку часто наповнюють різні чудеса. То злий чаклун перетворює прекрасну царівну на жабу, то гуси-лебеді крадуть братика в сестри, то неслухняний Іванко, випивши з зачарованого копитця води, став козенятком. Чимало на білому світі прекрасних казок. Але сьогодні ми з вами і згадаємо наші улюблені казки, побуваємо в гостях у їхніх героїв. Отже, наша мандрівка у світ казок починається!
Перегляд вмісту документа
«Вікторина для 1-2 класу»
Гра-вікторина "Я всі казки знаю!" у 1-2 класі (тиждень дитячої книги)
Ціль: узагальнити знання з казок, розвивати мову, вміння працювати в команді
1. Вступне слово.
– Дорогі хлопці! Сьогодні ми маємо незвичайне заняття. Ми проведемо гру – вікторину.
– Я знаю, що ви всі дуже любите казки, і зараз я вам пропоную вирушити в чудовий світ чаклунства, у світ казок. А для початку нам необхідно буде розділитись на 2 команди, і назву кожної команди ми дізнаємося після того, як зберемо пазл. І Дізнаємось, чи добре ви знаєте казки, чи вмієте правильно відповідати. За кожну правильну відповідь кожна команда отримуватиме жетон. А наприкінці заняття дізнаємося, яка команда є найкращими знавцями казок.
– Казки на Русі розповідалися з найдавніших часів.Зміст кожної казки складає боротьба правди з брехнею, добра зі злом. І як завжди у казках добро перемагає зло. Казку часто наповнюють різні чудеса. То злий чаклун перетворює прекрасну царівну на жабу, то гуси-лебеді крадуть братика в сестри, то неслухняний Іванко, випивши з зачарованого копитця води, став козенятком. Чимало на білому світі прекрасних казок. Але сьогодні ми з вами і згадаємо наші улюблені казки, побуваємо в гостях у їхніх героїв. Отже, наша мандрівка у світ казок починається!
-Яку прізвисько носив собака в сім'ї, в яку входили: бабця, дідусь, онука? (Жучка)
-Хто любив похвалитися і поплатився життям? (Колобок)
-Як звали дівчинку, яка пішла, погуляти, заблукала, зайшла в чужий будинок, де мешкали ведмеді? (Машенька)
-У кого хатинка була крижана, і в якій казці? (Лиса)
-У якій казці вміли говорити: грубка, яблунька та річка? (Гусі-лебеді)
-Яка тварина виявила теремок у лісі? (Мишка-норушка)
3. Конкурс: «Дізнайся казку!»
«Зайчик знову йде та плаче. Йому назустріч ведмідь: «Про що, зайчику, плачеш? А зайчик каже: «Відчепись ведмідь! Як мені не плакати? » (Заєць, лисиця та півень)
«Прийшла дівчинка, дивись – братика нема! Ахнула, кинулася туди, сюди – нема! Кликала, заливалася сльозами, причитувала, що погано буде від батька та матері…» (Гусі-лебеді)
«Одна дівчинка пішла з дому до лісу. У лісі вона заблукала і почала шукати дорогу додому, та не знайшла, а прийшла в лісі до будиночка. (3 ведмедя)
«Стара так і зробила: наміла, наскребла жмені дві муки, замісила тісто на сметані, скачала…, засмажила його в маслі і поклала на вікно простигнути.» (Колобок)
«Стали вони п'ятьох жити.Ось вони усі живуть, пісні співають. Раптом іде повз ведмідь клишоногий. Побачив ведмідь …, почув пісні, зупинився і заревів на всю силу … »(Теремок)
“. Виросла солодка, міцна, велика-превелика. Пішов дід рвати: тягне – потягне, витягти не може. (Ріпка)
4. Конкурс: «Вгадай казку з ілюстрації»
5. Конкурс: «Дізнайся за описом» Хто це?
Була у лиходія до п'ят борода.
У театрі всіх ляльок він мучив завжди!
«Подайте мені батіг!», – гримів його бас.
І на мачуху стирала, і горох перебирала
Ночами при свічці. А спала біля грубки.
Добра як сонечко, хто ж це?
Маленька дівчинка весело біжить
Потрібно цій дівчинці до бабусі швидше
Віднести корзинку, надіслану з нею.
У лісі жив у хатинці кумедний товстун.
З ним був нерозлучний сусід-П'ятачок.
Читав він вигуки приятелю вголос.
2.Дівчинка, у якої блакитне волосся.
4.З ким дружив крокодил Гена?
6.Хто від усіх хвороб лікувався солодощами?
7. Яке яєчко знесла Курочка Ряба?
1.Як звали друга Віні-Пуха?
3.Кіт, який хотів дружити з мишами.
5. Яке взуття носив Кіт у чоботях?
6.Хто чекав на Червону Шапочку?
7. Що купила на базарі Муха-Цокотуха?
1. Купив насіння, приїжджайте тягнути.
2.Хвіст знайшли. Плакати перестав.
3.Пам'ятай, все зникне після 12-ї ночі.
4.Пішов від зайця, вовка та ведмедя.
5. Купила самовар. Запрошую до чаю.
6.Зобов'язуюсь надалі мити посуд.
8. Конкурс “Вгадай-ка”.
1) Яку пісеньку співав Колобок?
2) Що говорила Машенька ведмедеві, сидячи в коробі?
3) Що примовляла курочка Ряба діду та бабі?
4) Що питали звірі у казці “Теремок” перш ніж увійти туди?
9.Гра «Доскажи слівце».
Дуже важкі загадки.
Багатьом довго невідомий,
Став він кожному дружком.
Всім за казкою цікавою
Хлопчик-цибулька знаком.
Дуже просто, хоч і довго,
Усіх він любить незмінно,
Хоч би хто до нього приходив.
Всіх на світі він добріший,
Лікує він хворих звірів,
Ворог людей та ворог звірів.
Злий розбійник…(Бармалей).
Любить мед, друзів зустрічає
А ще пихтелки, кричалки, сопілки … Ух!
Забавне ведмежа… (Вінні Пух).
Вона легко, як по канату,
Пройде тоненькою мотузкою.
Вона жила у квітці колись.
Ну, а звати її … (Дюймовочка).
10. Конкурс «Виправи помилку».
– «Іван царевич та зелений вовк»;
– «Сестриця Оленка і братик Микитко»;
11. Підбиття підсумків.
– Наша гра добігла кінця. Давайте підрахуємо жетони і дізнаємось яка команда виграла. Переможцям вручаються грамоти на лінійці.
На закінчення підготовлені учні читають вірш.
У тебе друзів чимало,
І живуть вони довкола,
Але з усіх хороших друзів
Книга – найкращий друг!
Книга – друг твій і товариш,
Ми беремо її скрізь,
Адже вона тобі допоможе
І у навчанні, і у праці.
Хто з книгою по світу крокує,
Хто з нею вміє дружити,
Тому ця книга завжди допомагає
Вчитися, працювати та жити!
-Молодці! До нових зустрічей із казкою!